تبلیغات موفق
پیام تبلیغاتی موفق
مهر 18, 1402

شیر خورده ای؟

هر چند که امروزه تقریبا در هر خانه ای شیر پاستوریزه یافت میشود اما چند سال است که مصرف شیر توسط نوجوانان و جوانان آمریکایی کاهش یافته است.

از این رو انجمن تولیدکنندگان شیر کالیفرنیا با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با خواص و مزایای فراوان شیر و همچنین تاثیر آن در سالم و خوش اندام بودن و داشتن پوستی شفاف و سالم) همان چیزهایی که همه جوانان دنبال آن هستند برنامه ترویج فروش خود به نام «سلامتی به کمک شیر را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است.

این انجمن تبلیغات متعددی با عنوان «سبیل شیری» را در مجلاتی که خوانندگان آنها را نوجوانان و جوانان تشکیل میدهند، چاپ کرده است. در این تبلیغات، افراد مشهوری مثل دیوید بکهام (فوتبالیست مشهور)، الکس رودریگوئز (سومین پرتاب کننده تیم فوتبال یانکیز)، ساشا کوهن اسکیت باز معروف و کری آندروود برنده جایزه جوان شایسته آمریکایی با سبیل شیری حضور دارند و جوانان را به خوردن شیر توصیه میکنند.

علاوه بر این، این انجمن صفحهٔ اختصاصی اش در مای اسپیس را راه اندازی و بنرهای تبلیغاتی ای را نیز در وب سایتهای جوان پسندی مثل Alloy.com، Bolt.com، Facebook.com و Gamezone.com درج کرده است. علاوه بر این، وب سایت رسمی این برنامه به آدرس .www.bodybymilk com هم هر روز حراجیهای مختلفی را برگزار میکند.

بازدیدکنندگان این وب سایت می توانند با حضور در این حراجیها محصولات مختلفی مثل لباسهای ورزشی آدیداس لباسهای شیک شرکت بیبی فت گیتارهای بسیار حرفهای شرکت فندر و اسکیتهای فوق العاده زیبای شرکت سی سی اس را با قیمتهای بسیار مناسبی خریداری کنند.

علاوه كاليفرنيا «شیر خورده ای؟» که بخشی بر شرکت در حراجیهای روزانه بازدید کنندگان این وب سایت میتوانند با ارسال از برنامه تبلیغات چاپی سبیل شیری عکس شان عکس سبیل شیری شان را تحویل بگیرند.

علاوه بر این ابزارها، این انجمن به است سعی میکند با کمک افراد تازگی پوسترهای رنگی بسیار بزرگی را در محلهای رفت و آمد نوجوانان و جوانان مثل مشهوری مثل آلبرت پاژولز، بازیکن تیم رستورانها و کافی شاپهای مدارس و دانشگاهها نصب کرده است. هر کدام از این پوسترها، عکس یکی از افراد مشهور به خصوص افراد مشهوری که طرفداران نوجوان و جوان زیادی دارند را در حال شیر خوردن و تعریف از شیر نشان میدهد.

منبع: مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.